2009. szeptember 24., csütörtök

Zöldmáli családi nap

Oltáriiii buliban voltunk szombaton...csak anyának nem volt ideje előbb bejegyezni a helyzetet, de a lényegen nem változtat.











A kennelalapító anyukánk (innentől Zsófi:-) kitalálta, hogy csinál egy családi napot, hiszen annyi sok kiskutya van az országban és a világon úgy általában, aki a Zöldmáli nevet viseli. És az ötlet jónak bizonyult...nagyon sok kutya volt, persze nem számoltam meg mindegyiket, de mindegyik nagyon aranyos és jószagú volt (mert azért mindenkit megszagoltam).



A találkozónk a Hármashatár-hegy lábánál volt. Leparkoltunk az autónkkal és anya elengedett en gem a sok kutya közé...és jaaaajjjj...egyből odaszaladtak nagyon nagyon nagy kutyák és én úgy megijedtem, hogy hanyatt-homlok elmenekültem a tömeggel ellenkező irányban. Hát anyukám nagyon elkezdett kiabálni utánam, hogy jöjjek már vissza, így visszajöttem (anyukám szerint ekkor fogadtam utoljára szót azon a napon:-) .

A legjobb dolog a napban most következett, mert ekkor viszont összetalálkoztam Snóblival, a haverommal. Na ez még mindig a találkozási ponton történt, de mi onnantól kezdve játszottunk úgy 4,5 órán keresztül. Fogalmam sincs mi történt attól az időpillanattól kezdve, mert Snóbli és Én remekül elrágcsáltuk egynás végtagjait, különös tekintettel a fülekre.

Azért arra emlékszem, hogy felmentünk a hegyre és ott sütöttek Zsófiék grillen és ettek is az emberek, de nekünk nem adtak (na jó - lepattanók azért akadtak)...és az élelmesebbek mint például Zserbó (aki a képen éppen alszik és a legkisebb a csapatban) kicsit matatott az asztalon, így neki biztosan jutott finom falat.






Aztán elkezdődtek a versenyek: leghosszabb farkú vizsla, behívó verseny, szépségverseny....ez engem egyáltalán nem érdekelt, én csak Snóblival akartam játszani.

Az anyukám kicsit mérges volt rám, mert majdnem minden tevékenységet bojkottáltam, na de ha ekkora buli van körülöttem min lepődik meg? Fiatalság, bolondság.....(anyukám mindig elmondja, hogy reméli, hamarosan elmúlik az anarchiára való készségem:-))

2 megjegyzés:

  1. Kedves Kvatró és Gazdik!

    Bár mi is ott voltunk a Zöldmáli Találkozón, sajnos későn értesültünk arról, hogy Te vagy a mi kutyánk, Pipacs testvére - már elmentetek, mire ez kiderült. Most bukkantunk a blogodra, kíváncsian várjuk további kalandjaidat.
    Van egy kép Pipacs blogján, feltételezem hogy ezen Te vagy Snóblival. Itt megnézheted:
    http://drotvizsla.files.wordpress.com/2009/09/p10404011.jpg

    Üdvözlettel:
    Gábor, Kata, Pipacs és Molly (ő volt a fekete labradorkölyök)

    VálaszTörlés
  2. Na megtaláltátok egymást!
    Mi első perctől kezve sejtettünk valami testvéri kötödést... Olvassuk a blogjaitokat!:-D Puszi minden Zöldmáli nózira!

    Emberkedő Huba

    VálaszTörlés