2009. szeptember 4., péntek

Megjött a fogtündér







Anyukám elhatározta, hogy mindenáron fogorvos akar lenni, legalábbis azt hittem, mert állandóan nyúlkál a számban és magyaráz mindenfélét Apukámnak a kutyák fogváltásáról. Naná, hogy senkinek meg nem mutatom a foghiányaimat anyukámon kívül. Neki is csak úgy mutattam meg, hogy közben az egész kezét bekapom és izomból rágcsálni kezdem. Anyukám mindig kiabál, hogy fáj neki, de én ezt nem értem, nekem olyan jó....:-)))



Azért anyukám próbált ügyes lenni és lefényképezni a fogváltásomat. Ha sok nem is, de a lényeg látszik rajta. Kezdek nagyfiú lenni:-)))


Aztán a végén kaptam egy nagy nyaklevest, mert akkorát haraptam anyukám kezébe (pedig nem is haraptam csak úgy rágogattam), jól megsértődtem és beültem a kerti kempingszékembe, amit az embertestvéreimtől kölcsönöztem ki addig, amíg ők óvodában vannak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése